onsdag 20 augusti 2014

Poängbrist


Ok. Det har uppdaterats dåligt hur det går med mina poäng. Men jag har 66,5 poäng, juli månads utmaning klarade jag men inte maj och juni. Jag har sedan dess gjort över med hiskeliga 51,5 poäng på följande: 35,5 gick åt på en resa i Berlin där köpte jag bland annat ekologiska tyger, några konventionella tyger,ett par skjortor, ett underlinne och ett par byxor (byxorna ångrar jag för jag använder dem inte). Sedan har jag köpt mig ett par nya träningstights efter at ha kommit i gång med träningen igen, ett par sandaler för sommaren, 2 meter ekologisk jersey (som jag sytt en klänning i samt 2 meter oekologiskt bomullstyg som jag också hunnit sy en klänning i. Så, egentligen är det ingen megashopping jag ägnat mig åt (sedan april), vilket ger perspektiv på saker och ting. Men nu har jag endast 15 poäng kvar. Så jag måste verkligen fixa varje utmaning. För jag behöver en ny vinterjacka. Det blir till att anstränga sig under hösten.

2 kommentarer:

  1. Intressant... Hur funkar poangsystemet?

    SvaraRadera
  2. Här kan du se allt om poängsystemet http://ohmygreendarling.blogspot.se/p/sew-for-change.html (det har en egen flik högst upp på bloggen)

    SvaraRadera