lördag 1 november 2014

Oktober månad



Jag har nu noll poäng. Jag klarade inte denna månadsutmaning. Jag använde nagellack vid ett flertal tillfällen, något jag i vanliga fall sällan gör. Men nu var jag på tjänsteresa till England och fick för mig att det kunde vara trevligt. Och glömde helt bort utmaningen. Jag köpte också en sminkgrej som jag inte hade tidigare. I London köpte jag mig också en höstjacka, ett par skor, tre meter Libertytyg och 2,5 meter ekologisk bambujersey vilket blir 30,5 poäng. Så nu är jag nere på noll i denna utmaning. Jag hade nog kunnat undvika det om jag inte hade köpt t.ex tygerna och sytt mig en höstjacka som jag länge planerat. Kanske föll det på ren lathet. Men vet ni, innan denna utmaning så var jag ofta så där lite lat, och handlade lite utan att alltid tänka igenom ordentligt. Så har det ju inte varit detta år, så jag klappar mig ändå lite på axeln. Fram till november klarade jag mig på de tilldelade poängen, det känns jäkligt bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar