tisdag 1 april 2014

Så här gick det i mars

I mars månad hade jag behövt handla massor av saker. Framförallt skor. Men det blev bara ett par. Utöver det blev det tre meter prickigt tyg, ekologiska underkläder, strumpor och i sista stund ett par strumpbyxor. Alltså, poängen rinner i väg. Inte bara för att jag vill köpa, men för att saker också går sönder och inte kan lagas. Som t.ex tygskor och strumpbyxor. Nu har jag bara 56 poäng kvar. Tack och lov klarade jag utmaningen. Vi bytte till el märkt med bra miljöval för 15 kr mer i månaden, i sista stund dammsög jag bakom kyl och frys (trodde det skulle vara jättekrångligt men gick lätt som en plätt). Fick påminna mig själv flera gånger om att inte diska under rinnande vatten eller låta adaptrar sitta i eluttagen bara för att. Puh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar