måndag 10 juni 2013

Formsydda tygblöjor från Etsy

Jag har haft lite otur med ett par Etsy-köp på den senaste tiden. Fyra stycken formsydda och en AIO har inte kommit fram. Tre är på villovägar och två fick jag aldrig (men fick tillbaka pengar via Paypal). Så nu är det en lite formsyddkris här hemma. Lilla O behöver fler och jag kan inte bestämma mig för om vi ytterligare ska vänta i dem som är på villovägar eller om vi ska köpa nya. I så fall är jag väldigt nyfiken på Sloomb. En liten fågel har viskat i mitt öra att dessa snart kommer att säljas i webbutik här i Sverige. Lilla O använder nästan bara formsydda på natten, därför är det lite i minsta laget att bara ha tre stycken.

Nedan ser ni två av de formsydda tygblöjorna som vi tidigare köpt på Etsy, och det är bl.a just två liknande på vift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar