tisdag 21 januari 2014

Uppdaterad poängtabell


Nu närmar viss oss utmaningen start, bara 10 dagar kvar och jag ser verkligen fram emot att dra i gång detta. Vi är verkligen glada över att så många visat intresse och att många har anmält sig. Med detta kom också en mängd frågor om poängtabellen. Vi insåg att det fattades lite information och att balansen mellan köpta plagg, tyger och garn inte alltid stämde. Tanken är ju att det ska löna sig i poäng att sy och sticka, så nu ska tabellen möta det.

Så efter en ordentlig genomkörare kan vi nu presenter den nya poängtabellen!

Den går så klart att ladda ner från Sew for a change sidan.

Kanske finns det fortfarande plagg som du inte hittar men då får man låta samvetet och fantasin avgöra. T.ex Bikini? För mig skulle det bli trosa +bh i gissningsvis syntetiskt material, 6 p (och hittar ni ekobikini, let me know! För det behöver jag).

Hur går det för er innan start? Bunkrar ni tyger och kläder? Själv så har jag köpt någon meter tyg och eventuellt får det bli ett par jeans i veckan. Mer för att det är av akut karaktär än bunkringskaraktär. Men annars så håller jag mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar